donderdag 29 juli 2010

Getuigenis en oproep van Iris


Onderstaand getuigenis en oproep ontvangen van een kennis.
Naam en adres is bekend bij Blogbeheerder.

BLIJDE BOODSCHAP BRIEF
Jezus leeft in mij en jou, Hij heeft veel pijn geleden om ons te bevrijden, maar Hij is dus onvoorwaardelijke, barmhartige liefde die er niet omheen kan van iedereen te houden zoals die is, ook al beweren sommige mensen anders.
Mijn ervaring is dus zoete, beminnelijke liefde en geen verdoemenis van hel en wat nog meer. Open je hart voor de liefde op welke manier dan ook, dan kom je Hem toch tegen of je het leuk vindt of niet, want Hij is de Liefde zelf en leert ons mensen hoe we dankbaar en liefdevol kunnen worden tot alles wat leeft en niet leeft. Vroeger of later heeft Hij je toch te pakken of je wilt of niet, maar Hij geeft iedereen de ruimte, de vrijheid en de tijd om Hem lief te hebben als men zelf zover is. Want Hij houdt gek genoeg van ons mensen, die Hem alleen pijn en verdriet deden. En Hij houdt dan wel van jou en van mij precies zoals we zijn, niet mooier of lelijker, bij Hem hoeven we ons niet voor te doen als iemand anders, want Hij kent onze gedachten, wensen, zorgen en verdriet. Hij geniet mee als we blij zijn dus laat je masker maar vallen, want je bent een geliefd kind van God. En ook al zie je het even niet zitten, vroeger of later komt alles goed, want Hij weet wel wat Hij doet ook al begrijpen wij het vaak niet, dat is gewoon zo. Het is geen wonder dat Hij ons wel begrijpt, want Hij is tenslotte de Zoon van God die zoveel voor ons geleden heeft, zodat wij leven kunnen. Hij, die lief en leed met ons deelt ook als wij ons van Hem verlaten voelen. Want Hij is niet alleen de Zoon van God, Hij was ook mens, dus niets menselijks is Hem vreemd. En wie zou niet in alle eenzaamheid en chaos van deze wereld van 2010 Hem als BESTE VRIEND willen hebben, oké, ik weet dat je er misschien niets van moet hebben, want sommige kerkgemeenschappen hebben JEZUS ongelofelijk verziekt. Mijn advies is: kijk naar Jesus Christ Superstar met Ted Neely van 1974 en je zal van Hem houden, Hij wacht op je en zal zolang op je wachten tot je zelf uit vrije wil zover bent. Geloof me, het wordt de ontmoeting van je leven. Z.O.Z.
Niets is ermee te vergelijken en als je hulp nodig hebt om Hem te begrijpen zijn er ook aardige mensen van diverse kerken die je met raad en daad terzijde willen staan. Ik was zelf op mijn spirituele wereldreis in elke soort kerk en de hulp met een warm welkom was grandioos.
Iris U Barta

Cornelis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten