zaterdag 20 maart 2010

BREEK UIT!!!

.














Uitbreken doe je alleen als je gevangen zit.
Velen van ons, mensen, zijn gevangenen van de zonde.
Wij zitten in de vangarmen van de duivel.
Roven, stelen, verslavingen, partnermishandeling, sexmisbruik, occulte praktijken, liegen en bedriegen, elkaar oplichten. Het is als een spinnenweb van zonden.

ZONDE MAAKT ALTIJD ONGELUKKIG We zouden er wat voor over hebben om er mee te kunnen breken. Want zonde maakt ongelukkig.

ECHTE LIEFDE EN BLIJDSCHAP
God heeft diep in elk mens een verlangen gelegd naar echte liefde, naar vreugde, naar geluk. En luister nu extra goed: DAT IS TE VERKRIJGEN!

Daarvoor moet je UITBREKEN. Ontsnappen uit de zonden-gevangenis. Kan je dat niet? Laat je niks wijs maken. De Deur staat al open. Jezus zei: IK BEN DE DEUR.

Hij heeft de duivel reeds verslagen.
De boeien verbroken. En jij mag daarvan mee profiteren. Als je Hem aanneemt. z.o.z.

ER ZIJN DUS TWEE MOGELIJKHEDEN:
Of je blijft zitten waar je zit: IN DE BOEIEN van satan. Of je maakt gebruik van de AANWEZIGE KANS en laat je bevrijden door Jezus.

De bestaande toestand is: Je bent verloren in zonden en blijft doodongelukkig.
De optie is: Uitbreken uit de gevangenis en een gelukkig, blij, nieuw leven beginnen.
Als je tot het laatste besluit kan je beginnen met dit gebed:
Jezus, ik heb van U gehoord dat U mij kan redden. U hebt voor mij de schuld betaald. Ik neem aan dat U mij mijn zonden vergeeft omdat U er al voor geboet heeft. Ik neem aan dat nu mijn schuld vergeven is. Ik wil van nu af aan uw volgeling zijn en niet meer zondigen. Ik kan niet zelf de kracht opbrengen maar ik heb begrepen dat ik mag rekenen op Uw kracht die U aan mij wil geven. Dank U wel, Amen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten